صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

 

 
واشنگتن پست :
"جيمز تراب" در مقاله اي تحت عنوان "فرصتي براي تعامل با ايران" با اشاره به پيروزي "حسن روحاني" رييس جمهور کشورمان در انتخابات رياست جمهوري اخيربه فرصتي اشاره مي کند که پيش روي دولت اوباما قرار گرفته است و به او توصيه مي کند تا در اين باره تصميمي "جسورانه" اتخاذ نمايد.
 
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۰:۱۹
 
 
 
مقامات پيشين دولت آمريکا خواستار همکاري بيشتر اوباما با ايران بر سر برنامه هسته اي هستند
نشريه "نيو ريپابليک" ؛
مقامات پيشين دولت آمريکا خواستار همکاري بيشتر اوباما با ايران بر سر برنامه هسته اي هستند
"جان بي جوديس" در مقاله جديد خود به درخواست اخير مقامات پيشين دولت آمريکا از "باراک اوباما" رييس جمهور آن کشور براي تلاش به منظور بهبود روابط با جمهوري اسلامي ايران اشاره...
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۱:۱۹
 
رژيم صهيونيستي در صورت تجاوز نظامي احتمالی عليه ايران با واکنش قاطع ايران مواجه خواهد شد / کشورهای منطقه حامی ایران هستند
انديشکده "مطالعات امنيت ملي رژيم صهيونيستي" ؛
رژيم صهيونيستي در صورت تجاوز نظامي احتمالی عليه ايران با واکنش قاطع ايران مواجه خواهد شد / کشورهای منطقه حامی ایران هستند
پژوهشگر انديشکده "مطالعات امنيت رژيم صهيونيستي" اذعان مي کند که رژيم صهيونيستي توان تجاوز يکجانبه نظامي عليه تاسيسات هسته اي کشورمان را ندارد و در اين صورت با واکنش قاطعانه...
ويژه ها
 
دستان پنهان کویت در ناآرامي هاي سوریه
 
پايگاه خبري نشنال اينترست در گزارشي به افشاگري هاي تازه اي در مورد نقش پنهان كويت در مسئله سوريه پرداخته است.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۷:۳۰
 
 
جان کری و ماموریت شکست خورده اش
رأي القدس:
تلاش جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که می کوشید نتیجه ای در مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطین ایجاد کند، به نظر می رسد که شکست خورده است.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۷:۰۰
 
 
صداهایی که گوش خاندان هاشمی نمی رسد
الرای القدس:
شهروندان اردنی در پي افزایش قیمت ها و مالیات و دروغ ها و حیله ها، به حکومتشان ديگر اطمینانی ندارند.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۶:۳۰
 
 
محکومیت سه نفر از نزديکان برلوسکني به حبس
 
سه نفر از نزدیکان سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا، به اتهام همدستی در فساد اخلاقی وی به حبس های پنج تا هفت سال محکوم شدند.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۴:۴۶
 
 
تشدید تدابير امنيتي عراق در مرزهایش با سوریه
 
منابع امنیتی عراقی اعلام کردند نیروهای نظامی در استان الانبار عراق تدابیر امنیتی سخت گیرانه ای را در مرزهای غربی با سوریه به منظور جلوگیری از عبور غیرقانونی از مرز اتخاذ...
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۴:۴۱
 
 
وزير کشور مصر: با تجمع کنندگان برخورد می کنیم
 
وزير کشور مصر گفت با تجمع کنندگان در برابر شهرک رسانه اي الانتاج برخورد خواهيم کرد.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۴:۳۶
 
 
حماس از سرگيري مذاکرات صلح را رد کرد/ اردن از توافق حاصل شده استقبال کرد
 
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس توافق برای از سرگیری مذاکرات صلح با اسرائیل راو مشروعیت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را برای نمایندگی فلسطینی ها رد کرد این...
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۴:۳۳
 
 
درگیری میان طرفداران و مخالفان مرسی/ کشته شدن دو تن در درگیریها
 
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: بر اثر درگیری بین طرفداران محمد مرسی و ساکنان خیابان الترعه در شهر المنصوره دو تن کشته شدند.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۴:۲۷
 
 
دو کشته در حمله راکتي در صحراي سينا/شلیک سه گلوله آر پي جي به يک گشتي نيروهاي امنيتي در شرق العريش
 
شبکه تلویزیونی پرس تی وی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد: حمله راکتی در صحرای سینای مصر باعث کشته شدن دو غیرنظامی شد.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۴:۲۰
 
 
از اهواز 50 درجه تا ليما 2 درجه / دماي 40 درجه در تهران
هواشناسي از منظر بين الملل/
امروز شنبه بيست ونهم تير ماه ، اهواز ايران با 50 درجه گرمترين شهر جهان و ليما پرو با 1 درجه سردترين شهر جهان است و گرماي كلافه كننده تهران باقي است.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۲:۴۹
 
 
روزشمار بين الملل
 
امروز20 ژوئيه سال 2013 ميلادي است و از مهمترين رخدادهاي اين روز طي ساليان اخير مي توان به درگذشت بروس لی ، بازیگر شهیر چینی در 1973 میلادی اشاره کرد.
۱۳۹۲/۰۴/۲۹    ۰۲:۱۹
 
 
مهمترین عناوین بین الملل
 
مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .
 

آنکارا راه را بر کودتای نظامیان بست/اردوغان برای یارگیری بین‌المللی تقلا می‌کند

یک کارشناس خاورمیانه می‌گوید: با حذف مرسی، اردوغان نگران زیرسوال رفتن سرمایه‌گذاری پرریسک ترکیه در خاورمیانه است.
 
  • اروپا - سیاست‌های دولت آلمان درهمکاری‌های پلیسی با ترکیه در ماه‌های اخیر در حالی ادامه می‌یابد که با تشدید اعتراضات مردمی در ترکیه و سرکوب آن از سوی دولت و نقض حقوق بشر دراین کشور،مخالفت‌هایی را در آلمان بدنبال داشته است.
  • خاورمیانه - در حالی که طرفداران محمد مرسی برای شرکت در تظاهرات امروز درهم شکستن کودتا فراخوان دادند، مخالفان نیز از طرفداران خود خواستند تا برای حمایت از نقشه راه ارتش به خیابان‌ها بیایند.
  • آمریکا - یک عکاس پلیس بوستون تصاویر جدیدی را از جوهر سارنایف جوان نوزده ساله متهم به بمب گذاری در مسابقات دو ماراتون بوستون در اوائل ماه آوریل، منتشر کرده که او را در آخرین مرحله از فرار و مقاومتش در یک قایق نشان می دهد.
  • اروپا - دادگاهی در روسیه با آزادی رهبر مخالفان دولت این کشور به قید وثیقه موافقت کرد اما به وی تاکید کرد کا اجازه خروج از کشور را ندارد.
  • خاورمیانه - عدلی منصور، رئیس جمهوری موقت مصر، روز پنجشنبه، در اولین سخنرانی اش وعده داد کشور را از خشونت و هرج و مرج دور نگاه خواهد داشت.
  • آفریقا - مردم در اقصی نقاط جهان در روز تولد ماندلا یاد او را گرامی داشتند.
  • اروپا - ادوارد اسنودن معروف به اقای افشاگر، به تنهایی در چند هفته اخیر توانست توجه مطبوعات و رسانه های گروهی جهان را به سمت خود جلب کند.
  • آسیا - خبرنگار شبکه سی ان ان گفت، هنوز معلوم نیست چرا کوبا تلاش می کرده به طور مخفیانه، سلاح‌های مستعمل به کره شمالی بفرستد؟
  • آمریکا - درحالیکه مردم آمریکا در اعتراض به تبرئه «جورج زیمرمن» قاتل «تریون مارتین» نوجوان سیاه پوست آمریکایی در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کرده‌اند، رسانه‌های خبری آمریکا از وضعیت آماده باش پلیس شهر لس آنجلس واقع در جنوب ایالت «کالیفرنیا» و هشدار پلیس برای مقابله با گسترش تظاهرات خبر می دهند.
  • خاورمیانه - بعد از درگیری‌های اخیر در مناطق مختلف قاهره که هفت کشته و 216 زخمی برجای گذاشت، نیروهای امنیتی مصر 401 تن را بازداشت کردند
    به گزارش جهان به نقل از ابنا ، اخیرا انتخابات هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا برگزار شد که برای نخستین بار یک دختر مسلمان با اکثریت آرا موفق به عضویت در هیأت مدیره شد. - «سعدیه سیف الدین» 21 ساله با کسب 25 رأی موافق توانست هیأت مدیره این دانشگاه شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد ...
     
     
     
       
     
     
     
     
     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!